Maserati GranCabrio MC představeno v Paříži

Říkám to odjakživa, říkat to budu i nadále a myslím si to o teď. Zkrátka a dobře vozy italské provenience jsou svým designem na míle vzdálené své konkurenci. Nemluvím jen tak do větru, stačí se podívat na nové Maserati GranCabrio MC, o kterém jsme Vás tento týden již informovali a které se dnes oficiálně představilo na Mezinárodním autosalonu v Paříži.

A v čem se novinka liší oproti verzím GranCabrioGranCabrio Sport? Především agresivnějším vzhledem, který je dá zcela novým předním nárazníkem s velkými otvory pro přívod vzduchu. Nechybí ani otvory pro chlazení brzd, odvod tepla z těchto prostor a integrované LED diody sloužící pro denní svícení. Novinkou jsou rovněž karbonové doplňky jako například vnější zpětná zrcátka, zadní přítlačné křídlo či přední lízátko. Korunu tomu všemu pak dávají okouzlující 20-ti palcová kola z lehkých slitin MD Design buď s matným nebo lesklým povrchem obuté do pneumatik o rozměrech 360×32 vpředu a 330×28 vzadu.

Mohlo by vás zajímat:  Mercedes-Benz S-Class Pullman

Pod kapotou tohoto krasavce se nachází vidlicový osmiválec o zdvihovém objemu 4,7 litrů, jenž produkuje výkon 338 kW (460 koní) a maximální točivý moment 520 Nm, který k dispozici v 4750 otáčkách za minutu. Tato pohonná jednotka je standardně propojena se šestistupňovou automatickou převodovkou z dílen společnosti ZF, která je dodávána v pěti jízdních režimech: Auto-Normal, Auto-Sport, Manual-Normal, Manual-SportIce. Co tato hromada čísel a válců znamená? Nic menšího než zrychlení z nuly na 100 km/h za velmi slušných 4,9 vteřiny a maximální rychlost blížící se hodnotě 300 km/h. O bezpečné zastavení takto rozjetého monstra se starají výkonné brzdy Brembo se třmeny z jednoho kusu hliníku.

Mohlo by vás zajímat:  Lincoln po třinácti letech ukázal koncept limuzíny Continental