Reportáž z motoristické slavnosti Legendy – 2. část

Druhá část galerie z akce legendy, tentokrát zejména z improvizované erzety v areálu léčebny. Na té startoval Václav Pech junior s vozem Mini John Cooper Works S2000, bratři Procházkové na voze Tatra 603 B5, Stig Blomqvist za volantem Audi Sport Quattro, John Haugland zase řidil vůz Škoda 120 S, Ladislav Křeček pro něj typický Ford Escort RS Cosworth, Petr Vojáček zase svůj Nissan 350Z GT, a Ondřej Coufal usedl do svého závodního Datsunu 240Z. Martin Kolomý předvedl velmi razantní rozjezd se svým dakarským monstrem Tatra 815 BuggyraFat Boy“ a zahalil diváky oblakem prachu. V rallyovém duchu říznul zatáčku i Břetislav Enge s jednou z dvojice Škodovek 130 LR. Na trat rychlostní zkoušky se vydalo i Audi Sport Quattro S1, Mitsubishi Lancer EVO VI, Renault 8 GordiniBMW 3.5 CSL

Mohlo by vás zajímat:  Jarní sraz Škodateamu v Běšinech - Fotogalerie

V prostorách startu taktéž proběhla prezentace českého týmu pro soutěž La Carrera Panamericana, kde Vojtěch Štajf ukázal 2 vozy Subaru Coupé, z nichž s jedním z nich se postaví na start tohoto závodu. Vedle stálo i BMW 2800 CS, se kterým pojede posádka Petr Kačírek a Jaroslav Jugas. Jen dodejme, že v týmu budou startovat ještě vozy Porsche 911 s posádkou Jaroslav Petrásek a Karel Jirátko a Porsche 912 s posádkou Josef Vyštejn a Jiří Vacek. Chybět nemohla ani Anna Polívková, jež je vnučkou Jaroslava Juhana, který kdysi v tomto závodě získal velké úspěchy. Dále tu byl vystaven Nissan Skyline GT-R R34 pro drifterské závody, speciál pro NASCAR, Škoda Favorit 136 L/A a Trabant 601 pro rally, kolem projel starý motocykl Jawa, Škoda Octavia Combi z 60. let, Chevrolet Nomad, nebo Mercedes A45, který si vzala do parády firma Brabus.

Mohlo by vás zajímat:  Jarní Mitsubishi Meeting

Nad tratí erzety už ale návštevníky lákaly další exponáty, NSU Ro 80, automobil roku 1968, Škoda Felicia z 60. let, staré Mercedesy, Fiat 128 Sport, Autobianchi A112 Abarth, gentlemanský Triumph nebo legendární Simca. O kus dál už váš pohled nalákalo MG B CabrioMG B GT, Volvo P1800, stará Octavia Combi s přívěsem a kempingovým vybavením, Alfa Romeo 2600Austin-Healey 3000. Na ty naproti shlížela sklápěčka Tatra 158 Phhoenix. To mělo svůj důvod, protože vedle byly i Tatrovky T87, 600, 603-1, 603 B5, 607 Monopost, 613 ve všech generacích, 700 i speciál Eccora. Na český luxus dohlížela i britská aristokracie, tedy vozy Rolls-RoyceBentley. Těm dělal společnost Mercedes-Benz 280 SL „Pagoda“. Pokud jste prošli od Tatrovek, mohli jste si prohlédnout speciální vozy pro drsné závody offroadů. Trasa vás pak zavedla k závodním motorkám a motokárám. Vedle těchto prcků vypadala vedle vystavená dakarská Tatra 815 Buggyra jako ještě větší obr. Nechyběla zde ani rekordní Buggyra pro dosažení nejvyšší rychlosti s nákladním automobilem. Dále zde ze závodních vozů byl Citroën DS3 R1, Peugeot 208 R2 nebo BRC CM05 s motorem Suzuki GSXR 1000.

Mohlo by vás zajímat:  Prezentace užitkových Peugeotů 4x4 Dangel v Hummer Centru

##Legendy603##

##Legendykolona1##

##Legendykolona2##