Reportáž z motoristické slavnosti Legendy – 4. část

Nyní se podíváme na zoubek motorkám, vystaven zde byl například motocykl Norton, starší motocykly Jawa, Čezeta a Honda a pak velké zastoupení motocyklů Indian a Harley-Davidson. O kousek dále ale zase vládly auta. Ford Mustang, Nissan GT-R, Porsche Cayenne, Hummer H1. Následovaly expozice prodejců aut, ale každý měl na stánku i nějaký klenot. Subaru kromě nové WRX STI ukázalo i Imprezu Vojtěcha Štajfa a kombík Leone, se kterým se česká posádka Jiří Strejc/Miroslav Janáček účastní maratonských soutěží. U Audi bylo vystavené sportovní R8, u Volva další kousek P18000 a 240 Coupé, u Citroënu zase nesmrtelná 2CV. Pak si prohlédnout dva staré ale krásně zrenovované kousky Tatry, ale už Vás cesta navedla k louce youngtimerů.

Mohlo by vás zajímat:  Euro Alfa Romeo Pilsen 2015 - Podařený první ročník srazu italských krasavic

Zde byl na začátku plácek Porsche, a pokud jste si mysleli, že nikdy nerozeznáte jednu generaci 911 od druhé, tak tu byly všechny a mohli jste se je naučit rozlišovat. Navíc zde nechyběly ani verze RS nebo Turbo. Zastoupena však byla takřka celá Stuttgartská produkce, tedy i typy 914, 924, 928, 944 kterým dělaly společnost Volkswageny Brouk a Karmann-Ghia. Zvláštní pozornost na sebe poutal Brouk s karoserií svařenou z drátěných hvězd, který jasně demonstroval jednoduchost konstrukce tohoto vozu. Lákadlem pro návštěvníky bylo pak i závodní Porsche 550 a ultimátní 959. Pak přišly na řadu BMW 2002, mezi kterými nechyběla verze Turbo, Alpine A110, Mercedes-Benz 280 SL a další Škoda 110 R. A následně klenoty z 80. let, jako Mercedes-Benz W123 Coupe, Audi Quattro, Lancia Delta HF Integrale, 037, ECV 1, Volkswagen Golf GTI první generace, Opel Manta GT/E druhé generace a Ford Capri 2.8 Injection třetí generace. Pak spousta Fiatů 128 Sport, obě generace modelu Ritmo, 127 Sport a tři vozy typu 131. Citroën DS, Lancia Thema 8.32, Renault Fuego Turbo, Peugeot 504 Coupé a Alfa Romeo GTV včetně verze GTV 6 pak oddělily ddalší část plnou sportovních aut. Zde byla zejména záplava Ferrari a jejich typů 308 GTS, 355, 430, 456, 550 Maranello, California, FF a další Testarossa, Nissan GT-R, Jaguary E-Type, které doplnily na konci i limuzíny téže značky.

Mohlo by vás zajímat:  Rally Agropa Pačejov - Report a fotky ze servisní zony

##StartHaugland##